פיגומים ובונים
לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות:

פיגומים בפיר מעלית

תוכן עניינים
פיגומים בפיר מעלית

ביצוע פיגומים בפירי מעליות בצורה תקנית על מנת לספק מענה לעבודות של שיפוץ פירי מעלית והתקנת מערכת מעליות חדשה,

על ידי חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב.

פיר מעלית הינו בנוי לרוב מיציקת בטון כמו צינור מרובע, עם מוטות ברזל בצדדים עבור חיבור למעליות. לרוב לפירי מעליות אין פתחים או חלונות המכניסים אור והינם חשוכים ולא נעימים כסביבת עבודה. בשלבי הבנייה ישנו הצורך לעבוד בתוך הפיר על מנת להתקין מערכות שונות ובמיוחד, עבודה על בניית מערכת המעליות וקיבוען לקירות. עבודה זו לרוב מתבצעת על ידי פיגומים אשר נבנים בתוך פירי מעליות.

לאחר שנים רבות ישנם כשלים שונים המחייבים בנייה חוזרת של פיגום בתוך הפיר על מנת לאפשר סביבת עבודה בטוחה, לבעלי מקצוע שונים ויכולת הגעה לקומות השונות. יש לזכור שמדובר לפעמים בגבהים שונים, המחייבים רמת ביטחון ובטיחות גבוהה. בניית פיגומים בפיר מעלית נחשבת למורכבת יותר בשל הצורך להרים, חלקי פיגום בין הקומות ולתכנן היטב את נוחות העבודה עבודה הפועלים. יש לעגן היטב את הפיגום לקירות הפיר על מנת לחזק את רמת היציבות של הפיגום, תוך כדי העברת קווי תאורה במטרה לשפר את הראות בתוך הפיר.

שיפוץ פירי מעלית יכול להתבצע מתוך הצורך לשקם בטון פגוע או להחליף מתקן מעלית ישן, ישנו גם צורך לפתוח לפעמים פתחי אוורור לצרכי ביטחון. בדרך כלל מדובר בהחלפת דלתות ושיפוץ מסגרות לדלתות, כך שהפיגום משמש כחסימה לנפילות לתוך פיר מעליות פתוח.

שיקום בטון בפיר מעליות כולל חציבה לצורך גילוי הברזל וגורם לנפילות חלקי בטון, כך שמדובר על משטחי פיגום אשר מגנים על פגיעות ונזקים. עבודות הטיוח לאחר מכן הופכות לקלות יותר, כאשר משטחי הפיגום עוזרים לבעלי המקצוע להגיע לכל קומה ואזור אפשריים בנוחות ובטיחות מקסימאלית.

לשימוש בפייר מעלית תזדקקו לפיגום נייד

לקריאה על מפרט לבניית פיגומים..

לאיזה תוכן תרצו לחזור בעמוד?