עמית עוז- קבלן שיפוצים ושיקום מבנים

עמית עוז- קבלן שיפוצים ושיקום מבנים
עמית עוז הינה חברה קבלנית לשיפוצים ושיקום מבנים הממוקמת באזור המרכז, ומתמחה בשיפוצים ומיזמים ייחודיים הנוגעים לחיזוק מבנים ושיקום בטון, תוך ליווי מלא של מהנדס ובעלי מקצוע מומחים נוספים. החברה בעלת מוניטין המושתת על צוות איכותי הדוגל בעבודה עברית עם תעודות והכשרות מטעם מוסדות מקצועיים מוכרים, שנות ניסיון רבות בענף ותיק מפואר של עבודות שיפוצים שהינו פתוח לציבור הלקוחות. לחברה ניסיון רב בייצוג דיירים מול מנהל הנדסה ברשויות השונות, תוך טיפול בירוקראטי והגשת כל הניירת הנדרשת מטעם מהנדס החברה, המתלווה אל הפרויקט לכל אורכו וחתום עליו בסיומו.

עמית עוז- חזון עסקי
את החברה הקים עמית עוז, אשר החל את דרכו בענף בחברת מיסטר ריקטס הבריטית כמנהל צוות שיפוצים. במהלך שהותו בבריטניה הקים עמית את חברת מנדקו, שהתמקדה במיזמים מגוונים עם אדריכלים ומעצבי פנים ששאפו לרמת גימור בעלת סטנדרטים הגבוהים ביותר. בתום שנות פעילות רבות בבריטניה ועשרות לקוחות מרוצים החליט עמית לשוב לישראל על מנת לקיים כאן את אותה הפעילות, עם אותו החזון ואותם הסטנדרטים. כיום משלב עמית את הידע שנצבר במהלך שנות הניסיון הרבות יחד עם סגנון העבודה הייחודי שלו עם מעצבי פנים ואדריכלים. ה”אני מאמין” של החברה הוא שעל אף האתגרים והלחצים הרבים אשר עומדים בפני הקבלן הן מצידו של הלקוח והן מצידו של האדריכל, ניהול נכון של צוות עובדים איכותי יחד עם תקשורת טובה יכולים להביא לסיומו של הפרויקט בגימור מושלם, ותוך הקפדה על תמחור הוגן ועמידה בלוחות זמנים.

עמית עוז- שיקום בטון וחיזוק מבנים
אחד מתחומי ההתמחות של חברת עמית עוז הוא שיקום בטון וחיזוק מבנים. טיפול בעמודים ושיקום בטון הינן פעולות הכרחיות לצורך חיזוק המבנה ותחזוקתו. שיקום הבטון נדרש בבהילות בנסיבות בהן מתגלים תסמינים של סדקים או ברזלי-זיון חשופים בעמודי הבניין, כשהתופעות הללו מרמזות על קורוזיה שהחלה להתפתח בתוככי העמודים ומחלישה את כוחם. בנסיבות בהן נשחקו עמודי המבנים לחלוטין, עולה הצורך לעבות את העמודים באמצעות הוספת ברזל חדש ועיבוי קוטרם של העמודים הישנים. פרויקטים מסוג זה דורשים עבודות תשתית נרחבות, ומחייבים צוות של מהנדסים שיבחן את יציבות המבנים ויתווה תכנית פעולה מדויקת ופרטנית במטרה לחזק את המבנים. במצבים מסוימים ייתכן ותידרשנה פעולות של הוספת עמודים לצד המבנה, קורות תמיכה או עיבוי רצפות. בנסיבות בהן מצריך הבניין שיקום בטון חשוב להקפיד שהקבלן המבצע יהיה קבלן רשום ומוכר במשרד התמ”ת, המסתייע במפרטים וחומרים ייחודיים לשיקום הבטון, ובעל יכולת, ניסיון ואחריות גבוהה מהרגיל.

עמית עוז- פרויקטים עירוניים, תוספות בנייה ותמ”א 38
חברת עמית עוז בניינים מתמחה גם בפרויקטים עירוניים, תוספות בנייה ותמ”א 38. החברה פועלת בשיתוף פעולה עם מהנדסים מטעם הרשויות השונות, ובעלת ניסיון עשיר בהתנהלות מול המחלקות למבנים מסוכנים והמחלקות לשימור מבנים מטעם הגופים האמונים על הפיקוח. במסגרת עבודתה מבצעת החברה מיזמים של פיתוח עירוני תחת בקרה ופיקוח צמודים, לצד פיקוח וליווי פרויקטים במתווה של תמ”א 38, תוך מתן מעטפת של שירותים לבעלי מבנים העומדים בקריטריונים, לרבות שירותי חיבור ותיווך בין בעלי הדירות לבין יזמי תמ”א 38. בין מעטפת השירותים שמעניקה חברת עמית עוז ניתן למנות גם תוספות בנייה לצורך הרחבת שטח הדירות והשבחת הנכס, שיפוץ חזיתות וכן שירות של השכרת פיגומים, לרבות מנוף הרמה וצוות מקצועי ומוסמך לצורך הרכבות ופירוק הפיגומים. אז אם חיפשתם מקצועיות, אמינות, איכות, מיומנות ורמת גימור בסטנדרטים אחרים, תוך עמידה בלוחות זמנים ובתעריפים הוגנים- הגעתם בדיוק אל המקום הנכון.