עמית עוז שיקום בטון

שיקום בטון מהווה בגדר פעולה בלתי נמנעת בשלבים בהם הבטון נחלש ומתפורר, ומתחיל בתהליכי סדיקה, כשאחד מהסממנים השכיחים ביותר הינו ברזלי-זיון חשופים. הדבר מעיד על התפוררותם של העמודים שעליהם מונח המבנה ונובע מקורוזיה של הברזלים שבתוך העמודים כתוצאה ממגע מתמשך עם לחות ורטיבות. הקורוזיה בברזלי-הזיון מוגדרת כתהליך כימי הרסני מאין כמותו, המוביל להתפוררות הברזל, התנפחותו ודחיקתו של הבטון כלפי חוץ. הזנחה ממושכת עלולה להוביל לתרחיש של איבוד משמעותי מקוטרם של ברזלי- הזיון שבעמודים עד לאיבוד יציבותם וקריסת המבנה הנשען על העמודים הללו. כאשר עמודים נמצאים במצב של גושי טיח ובטון מתפוררים, וכן רשתות של ברזלי זיון חשופים ובדרגות קורוזיה שונות, עם יסודות פגומים וסדקים חיצוניים יש צורך בביצוע מקצה נרחב של פעולות שיקומיות באמצעות קבלני בניין מורשים, המלווים בפיקוח צמוד של מהנדס, אשר בוחן את הנזק ומתווה מפרט שיקום אינדיבידואלי לליקויים שנחשפו.

עמית עוז שיקום בטון- מעטפת רחבה של שירותים שונים החל משלב התכנון
אחת החברות המובילות בענף הבנייה היא “עמית עוז שיפוץ בניינים”, הממוקמת באזור המרכז ומתמחה בשיקום בטון, שיפוץ וחיזוק מבנים, לרבות פרויקטים ייחודיים הדורשים ליווי צמוד ומלא של מהנדס ואנשי מקצוע נוספים המתמחים בתחומם. “עמית עוז שיפוץ בניינים”, הינה חברה שהמוניטין שלה מושתת על שנים רבות של ניסיון בענף, צוות איכותי של עובדים על טהרת העבודה העברית בעלי הכשרות ותעודות של מוסדות מקצועיים מוכרים, ותיק מרשים של עבודות שיפוצים הפתוח לציבור הלקוחות. חברת “עמית עוז שיפוץ בניינים” רשומה אצל רשם הקבלנים כחברה מורשית, ורשאית ליטול עבודות שיקום ובנייה ופרויקטים הנדסיים מורכבים כקבלנית מפתח, לרבות שיקום ושימור מבנים מסוכנים, פרויקטים במסגרת של תמ”א 38 וכיוצא בזה. פרויקטים מסוג זה מצריכים לרוב ייצוג הדיירים מול הרשויות השונות, הגשת תוכניות מאושרות וחתומות מטעם מהנדס האחראי לליווי הפרויקט לכל אורכו וטיפול בירוקראטי מסועף מול הרשויות. חברת “עמית עוז שיפוץ בניינים” בעלת ניסיון רב, ומציעה מעטפת רחבה של שירותים לרבות ייצוג בעלי הבניין מול הרשויות וחתימתו של המהנדס האחראי מטעם החברה על המסמך המעיד שהעבודה על הפרויקט התנהלה כהלכה.

עמית עוז- עבודה סטנדרטים הגבוהים ביותר
החברה הוקמה על ידי עמית עוז, שהחל את צעדיו הראשונים בענף בחברה הבריטית “מיסטר ריקטס” כמנהל צוות שיפוצים. בחלוף מספר שנים של התמקצעות בתחום החליט עמית לייסד את חברת “מנדקו”, במטרה להתמקד בפרויקטים מורכבים בהם מעורבים מהנדסים, אדריכלים ומעצבי פנים השואפים לסטנדרטים הגבוהים ביותר. בתום שנים רבות של פעילות ענפה בבריטניה וגעגועים עזים לארץ, החליט עמית לחזור לישראל על מנת לקיים כאן בבית את אותה הפעילות באותם הסטנדרטים המחמירים ביותר, ועם אותה השאיפה למצוינות. כיום משלב עמית את כל הידע הרב אשר נצבר במשך שנות הניסיון הרבות בבריטניה יחד עם סגנון ייחודי בעבודה מול מהנדסים, אדריכלים ומעצבי פנים. הקו המנחה את החברה הוא תקשורת טובה על אף הלחצים והאתגרים הרבים שעומדים בפני הקבלן מצד הלקוח ומצד האדריכל, צוות עובדים איכותי וניהול נכון של המיזם, זאת בכדי להוביל לגימור מושלם בתמחור הוגן, תוך הקפדה על העמידה בלוחות זמנים שנקבעו מראש.

שיקום ושיפוץ מבנים- עשרת הדברות
תחום השיפוצים בישראל הינו זירה פרוצה שבה ניתן למצוא לא מעט אנשים או חברות שאינם בעלי כל הסמכה ואינם מורשים לעסוק בתחום. מכיוון שתחום זה דורש סכומי כסף בלתי מבוטלים קיימת תופעה בארץ של התקשרויות עם “בעלי מקצוע” המתיימרים להציע את שירותיהם בתעריפים מוזלים במיוחד. אם בשל חוסר מיומנות וחוסר ידע בתחום ואם בשל הניסיון להוזיל בעלויות חומרי הגלם, עשויים הלקוחות לגלות בחלוף מספר שנים כי שמו את כספם על קרן הצבי, כשבנסיבות החמורות יותר הליקויים עשויים להתגלות לא רק כליקויים אסתטיים אלא כליקויים בטיחותיים חמורים הגובלים בסכנת נפשות. על כן, במהלך ההתקשרות עם חברה קבלנית, ובמיוחד אם ההתקשרות נוגעת לשיקום מבנים, חשוב להקפיד ולבחור בחברה אמינה, הרשומה אצל רשם הקבלנים ובעלת כל הסיווגים הנדרשים מטעם רשם הקבלנים לביצוע הפרויקט הספציפי. חשוב להקפיד גם שהחברה נושאת בכל הביטוחים הנדרשים וחתומה על ידי מהנדס מטעמה בתום הפרויקט על כך שהיא אחראית לאיכות העבודה. אבני הדרך שעל פיהם פועלת חברת “עמית עוז שיפוץ בניינים” הם ניסיון וידע, אמינות, זמינות, סבלנות ותקשורת טובה, נוכחות ותעריפים הוגנים.